close
Choosey Lover (日文/中譯)


We're T.V.X.Q
Party, let's party, it's party time
freaky freaky Boom Track
Set the bass
(Wanna make you mine yeah)
My Sexy Boo!
Yo! Choosey Lover and Start!


舞い降りた天使
有如翩然而降的天使

君の踊る様は重要無形文化財
你的舞姿是無可替代的無形財產

パパとママに感謝
感謝爸爸媽媽

しなやかなmove
充滿柔軟度的動作

君は知ってか知らずか
是否了解 你是知道的吧?

もやす competition どうにかして欲しいよ
熱血沸騰的競賽 無論如何都想要

nothing come close but you're Choosey lover
無可相比 但你是個挑剔的愛人

どんな刺激もかないやしない
怎樣的刺激感都沒有作用

nothing come close but you're Choosey lover
無可相比 但你是個挑剔的愛人

Hey gotta make you mine
hey 一定要讓你成為我的

Please, come dance with me ?
請與我共舞吧?

tears 微笑で すべて投げ出しそう
讓微笑將淚水全部丟去吧

Please その瞳 bright 見つめたい
拜託了 想看見你那明亮的眼睛

僕だけとchoosey lover 迷わずに
只有我 挑剔的愛人 不會猶豫

もし僕が君のパパならとっくに外出禁止令
如果我是你的爸爸 一定老早就給你門限

危険すぎのBeauty
太過於危險的美人

柔らかな肌に 煌くGolden chain
在柔軟的肌膚上閃爍的金黃色鍊子

ジュアーリに妬くほどかなり禁断症状
對珠寶的妒嫉 是禁忌的現象

nothing come close but you're Choosey lover
無可相比 但你是個挑剔的愛人

どんな刺激もかないやしない
怎樣的刺激感都沒有作用

nothing come close but you're Choosey lover
無可相比 但你是個挑剔的愛人

Gotta make you mine
一定要讓你成為我的

Please don't make me down
請不要讓我低落

tears 眼差しで全て望むまま (please don't baby~)
淚眼將一切看做你的欲望 (寶貝請不要)

please 夜明けまで tight 抱きしめて
拜託 請緊緊擁抱著 直到黎明來臨之前

唇で夢心地その先まで 
用雙唇將你迷惑 直到你意識模糊

Please let me take you there
請讓我帶妳到達那裡

tears 微笑に 全て捧げるよ
將全部的淚水奉獻給微笑

please 永遠に right 誓うから
拜託了 以正確的誓言直到永遠

僕だけに give me your love 今夜こそは
只有我 就在今晚給我你的愛

Hey Listen Uh
Choose me baby Uh
Sexy Lady Uh
We got this dance music right
move your right the basic style
Eastern, Western, Southern and All, Everybody

We got this dance music right
move your right the basic style
Eastern, Western, Southern and All

nothing come close but you're Choosey lover
無可相比 但你是個挑剔的愛人

どんな刺激もかないやしない
怎樣的刺激感都沒有作用

nothing come close but you're Choosey lover
無可相比 但你是個挑剔的愛人

Hey gotta make you mine
hey 一定要讓你成為我的

Please don't make me down
請不要讓我低落

tears 眼差しで全て望むまま (please don't baby~)
淚眼將一切看做你的欲望 (寶貝請不要)

please 夜明けまで tight 抱きしめて
拜託 請緊緊擁抱著 直到黎明來臨之前

唇で夢心地その先まで 
用雙唇將你迷惑 直到你意識模糊

Please let me take you there
請讓我帶妳到達那裡

tears 微笑に 全て捧げるよ
將全部的淚水奉獻給微笑

please 永遠に right 誓うから
拜託了 以正確的誓言直到永遠

僕だけに give me your love 今夜こそは
只有我 就在今晚給我你的愛
arrow
arrow
    全站熱搜

    seata1202 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()